FANDOM

Лицар - тип магії заклинача, тип магії переозброєння і просторової магії.

Опис Редагувати

The Knight.gif

Ерза використовує переозброєння лицаря

Ця магія дозволяє користувачеві зберігати зброю і броню в кишенькових розмірах і викликати їх під час битви. Це дає користувачу високий рівень атак, захисту, гнучкості та різноманітності у бою, щодо типу броні та/або переозброєння. Цей тип переозброєння також дає користувачу можливість використовувати природні елементи, з допомогою певної броні, як помічено опором Ерзи проти вогню з її Обладунком «Полум'я Імператриці»[1], проти води з її Обладунком «Морської Імператриці»[2] і проти блискавки з її Обладунком «Блискавка Імператриці».[3] Ерза заявила, що є межа того, скільки може зберегти кишеньковий вимір і в результаті вона залишає частину своєї броні в своїй кімнаті гуртожитку Пагорби Фей.[4]

Після зростання майстерності цієї магії, користувач може об'єднати різну зброю і броню від різних відомих наборів. Наприклад, борючись проти монстрів, які використовують воду як основний засіб для атак, користувач може переозброюватися в Обладунок «Морської Імператриці», в той час як користувач використовує Палицю з комплекту Обладунок «Блискавка Імператриці», збільшуючи захист проти води і ефективність нападів, використовуючи природну провідність електрики через воду.[5]

Обладунки Редагувати

Джерела та примітки Редагувати

  1. Fairy Tail Манґа: Глава 22, Ст. 13
  2. Fairy Tail Манґа: Глава 205, Ст. 2-5
  3. Fairy Tail Манґа: Глава 121, Ст. 14
  4. Fairy Tail OVA: Ласкаво просимо до «Пагорби Феї»!
  5. Fairy Tail Аніме: Епізод 167

Випадкова вікі